Mamaliguta

20049067_1544880122200361_1322121002_o

Pofta de mamaliguta 🙂

Contine tolerate!

*Ingrediente:

-2lg tarate de ovaz fine

-1/2 lg amidon

-100, 150ml apa sau lapte degresat(eu am folosit apa)

-un praf de sare

-1/2 lgt ulei de masline

-un praf de turmeric optional,eu am pus pt culoare(daca iti place gustul…este usor piperat,ca o comparatie de aroma ceva intre portocala si ghimbir)

*Pregatire:

Apa cu sarea,turmericul si uleiul se pune la fiert intr-o craticioara antiaderanta,cand clocoteste se pun taratele+amidonul amestecate uscat,in ploaie ,amestecand cu un tel/lingura de lemn/spatula continuu sa nu se faca cocoloase.

Cand se strange la mijloc,ca si mamaliga normala,se toarna intr-un bol mic ,acoperit cu o farfurioara si se lasa cateva minute sa se mai intareasca,apoi o rasturnam alaturi de mancarea cu care o servim .

Eu am servit alaturi de varza.

20049138_1544880225533684_509104392_o

 

 

Pofta buna!!!

Leave a Reply

